varit i stallet .

tja , kom precis hem från stallet .. gjorde stallet och sen gjorde jag iorddning mister bean , sen hoppa upp , sen skritta jag ksk 20 meter, sen vände jag eftersom det kändes som att jag var förlamad från rumpan till naken , så då vände jag och red tillbaka, sen så blev det lite bättre så då hoppa jag av sen gjorde iordning han , sen så fick jag jätteont igen så jag satte mig , sen så blev det bra igen , så då cykla jag hem , så jag inte skulle sitta nere i stallet till10 när folket hemma kommer hem , så nu sitter jag här och har dö ont , men tag precis voltaren ! men pappa ska ringa massören i morn , för vi tror det är ryggskott , men det måste bli bättre tills i helgen då div ll lagen har andra omgången . och det är i bx, så då kör vi lika bra som i går !

en liten elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0