2. Detta är ja beroende av

oj, det är många saker med det kan vara min häst! han är jag väldigt beroende av.
och såklart douglas!


och min mobil!


1. 5 sanningar ja skäms över

*jag har exem.
*jag är pinsam.
*jag är rädd.
*jag är inte som alla andra..
*jag är barnslig ..

lista

1. 5 sanningar ja skäms över
2. Detta är ja beroende av
3. Bild på mej jag är riktigt stolt över o en ja skäms över
4. Min favoritaffär
5. En sak ni borde veta om mej
6. Min bästa kompis bild+text
7. Veckans outfit
8. Mina bloggar ja läser dagligen
9. Mitt favoritplagg
10. Mitt favoritprogram
11. Min favoritsysselsättning
12. Min favorit årstid+ 5 bilder därifrån
13. Saker jag vill ändra på min kropp
14. Saker jag e nöjd med på min kropp
15. Mina dåliga vanor
16. Favoritdag på året
17. Favoritfärg
18. En låt som beskriver en del av mitt liv
19. Detta planerar jag att göra nästa gång jag fyller
20.  Dagens Hiss & Diss
21. Favoritfilm
22. Bilder som beskriver hur HELA mitt rum ser ut
23. 5 saker jag hatar med mej själv
24. Dagens accessoarer
25. Dagen in i minsta detalj
26. Dagens idiot-stämpel
27. Dagens make-tips
28. Det konstigaste jag sett idag
29. Dagens goda gärning

gbg

hej, jag var ju i gbg, och jag tog massa kort . och nu ska jag lägga ut några :)









det var lite bilder :D



GÄSTBLOGGNING!

HEJHEJ, sara här!
elins kompis, eller ja, bästa kompis mer exakt. Hon tyckte att jag skulle ta & gästblogga på hennes blogg, eftersom hon bloggade på min. Låter ju bra detdär!
.
Ja vad ska jag säga? Jag heter sara, är 15år, älskar hästar & rider och tävlar i fälttävlan och hoppning? Vad mer finns det att säga, typ inget. Brinner verkligen för hästar, har ingen egen häst men rider hästar "åt andra" eller vad man ska säga ? Hjälper till att rida andras hästar? Aa så kan man också säga. Går i nian och börjar snart 1an, vilket ska bli göttgött!
.
Kan ju också ta att säga att elin är en fantastisk människa, och jag tycker verkliigen om henne! Hon betyder himla mycket för mig! ♥
HA DET GÖTTTTT! 
pussss & kram ,  sara
MIN BLOGG !

Rolf-Göran Bengtsson vann igår !

Yes! Roffe vann igår! Härligt som fan asso! Men kan inte ladda upp bilder på iphonen .. Tyvärr .. Men det kommer när jag kommer hem , men nu är det dag två , och jag ska ta massa med kort, jag lovar ! Men hej så länge :)

hejdå :)

nu åker vi om en timme. men ska mobilblogg, jag lovar :) men jag sitter och väntar på julia .:) men det blev ingen massör i dag blir på söndag ist ! men jag skulle bara säga hejdå ... men vi syns, och när jag kommer hem ska jag lotta ut veckansblogg :)


ni kan anmäla er  på ↓

puss så länge :)

kom just hem

nu kom jag just hem. har varit och ridit, det gick superbra !  han var lösgjord oså:)  men snacka om att jag fryser, ligger med 5 täcken och sockar och tofflor och fullt på kläd. det är du svinkallt... men det var det sista ridpasset innan gbg i morn .. orkar inte rida i morn.. men han överlever.

gbg horse show-2011

skappat ny kategori :)

kommer uppdatera där  :)



glöm inte veckans blogg, länk : http://eelinaandersson.webblogg.se/2011/february/veckans-blogg-1.html#comment

lite om morgondagen :)

hej,, idag blir det att åka och rida lektion för William i ljungby ridcenter:) ska rida vi 19:00 men ska ner vid 15- tin och ta in honom och ge han mat :) i morn blir det gbg hores show med mamma och julia :) det blir nog att blogga på mobilen :) kommer hem  natten mellan fredag och lördag :) längtar:) men innnanvi åker i morn måste jag göra lite saker ....
*åka till skolan.
*åka till massören.
*åka till stallet.
*blogga.
*packa.
*äta.


mke saker... men det hinner jag nog.. :)


glöm inte att anmäl er till veckans blogg länk på bilden nedan..↓

kom justr hem :)

kom just innan för dörren :) har varit i stallet : ) men har bara skrittat .. men det är ju mysigt :)


glöm inte veckansblogg,

tryck på bilden för att kunna läsa vad det är som gäller och att vara med:)

svara på kommentar :)

Fredrika Källström om veckans blogg!:
Hur avgörs det? är det lottning eller väljer du den vinnare du anser vara bäst? :)

Kram



sv; det lottas :) så det blir rättvistt !
kram :)

veckans blogg!


jag har tänkt att ha en veckans blogg.. 


om du vill va med så får du först:
-kommentera att du är med.
-glöm inte mail.(det är bara jag som ser)
-och sen tar du bilden ovan och lägger upp på din blogg(och länka mig)
så är du med.


vinnaren utses den 26, alltså nu på lördag. klockan 18:00.


vinnaren får ett mail från mig där det står att den har vunnit och får skicka ett mail tillbaka till mig vad bloggen handlar om osv. om jag inte får svar innan söndags kvällen klockan 18:00så utser jag en ny vinnare.

LYCKA TILL!!!

god morgon!

nu har jag precis vaknat och jag är nervös.. ska ju till skolan-.-mmen sen efter ska jag till mister :D sen blir det nog julia :) men jag skriver mer sen .. som sagt mår inte så bra !

veckans blogg !



jag har tänkt att ha en veckans blogg.. 


om du vill va med så får du först:
-kommentera att du är med.
-glöm inte mail.(det är bara jag som ser)
-och sen tar du bilden ovan och lägger upp på din blogg(och länka mig)
så är du med.


vinnaren utses den 26, alltså nu på lördag. klockan 18:00.


vinnaren får ett mail från mig där det står att den har vunnit och får skicka ett mail tillbaka till mig vad bloggen handlar om osv. om jag inte får svar innan söndags kvällen klockan 18:00så utser jag en ny vinnare.

LYCKA TILL!!!

i dag :)

i dag var det att åka till lotta :) men mådde inte så bra så blev att hon red mister bean :) jag har ju aldrig sett mister blivit riden av någon anna sen han var skadad, så jag blev jätte chockad vad fin han var:) i morn blir det till skolan vid 9 ... sen blir det en sväning i skogen på bebis! sen blir det att vara med julia :)


tack !

Sabina - ddressyrfjant   mister bean♥:
Underbar ponny! :)





hej, asso man blir så glad när man får något sånt:)

veckans blogg


för att delta  måste du:
*ha en blogg
*kommentera att ni vill vara med.
*när du kommenterar ¨måste du skriva din mailadress (det är bara jag som ser)

mer info kommer snart :)

vill ha till sommaren...





VILL HA! VILL HA! VILL HA!

ska ni till..

?

det ska jag! jag ska vara där torsdag em, och hela fredagen :)


veckans ridning


mister bean♥

namn: Mister Bean
år: 2001
kön: valack
kategori: maxad c
imp: Holland
tävlad: dressyr lättC:1 och lättB:1 men många placeringar
färg: svart



 
han är mitt hjärta !


sara blomstrand♥

jag vill bara säga att jag har den bästavännen i världen ! hon finns alltid där för mig. hon är den finaste, sötaste, vackraste och underbaraste! utan henne skulle inte jag må som jag gör . hon är den jag ser upptill.  jag älskar henne jätte mke ! ♥


hej, har fixat lite i designen :)

hej, igår var jag på bio :) vi såg på Åsa-Nisse :)
i dag vet jag inte vad det är som händer.. men hittar säkert på något :)  men jag ska ju rida iaf:)


hej

headen är tillfällg :)


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0