sitter och spelar kort :)

hej :) sitter och spelar kort :) men jag är inte så bra ! men i som vet hur man lägger ut bilder från en iphone 4 skriv det , i en kommentar så har ni skansen att vinna en länkning , och valfri färg på silikonsnoddar :)

är på promenad !

igen .. Tanja och jag har redan gått en sväng innan sen en nu :p hurtiga som fan ! men vi hörs i morn :p

har petras dator :)

hej , nu sitter jag här i husvagnen , men ska gå , puss !

hej , mina älskade...

... läsare ! hur är det med er ? här är det bra ! nu ligger jag i förtältet har sovit där i natt :) jättemysigt :) men i dag är det midsommar ! och jag och tanjas familj ska fira den på campingen :) det kommer bli jättekul ! som ni vet så kan jag då inte ladda upp några bilder från mobilen .. om det är någon som vet hur man gör det från en iphone 4 kommenterar , och säger hur man gör :) tack ! den som hjälper mig först VINNER en LÄNKNING och EN PÅSE SILIKON GUMMISNODDAR !!! kram

falkenberg :)

godmorgon, nu sitter jag här och väntar på att gå till skolan , sen ska jag till faalkenberg !!! men den bästavännen tanja! så mister bean får mamma ta hand om :p det kommer nog då skit bra ! men jag hinner inte blogga mer nu ... men kommer nog blogga lite dåligt men det får gå :)

tjaaaa !

sitter och kollar på teve sommarlov :p haha, jag har så himla roligt liv :p  i dag har jag varit i skolan sen stallet, nu har jag  bara slappat ett tag och packat , och nu kan ni gissa vad jag gör :p sitter ju här :p i morn ska jag till skolan , sen blir det falkenberg !


här ska det vara en rubrik :)

hej ! kom just ut från duschen, stod där ungfär trekvart:) så nu ska jag fixa lite till kvällen. i dag har jag tyvärr inte ridit mister bean ... men i morn då ska gubben och jag ut i skogen :) och det gillas ! men i dag har jag hunnit med mke men inte gjort ett skit... för först var det skola , sen efter det var det hem laga mat :p sen slappa :) sen upp till klubben och ta kort på tanja :) sen hem mocka hos mister bean, sen hem , slappa :p sen äta . sen duscha , sen här :p hunnit med massa ju ! men nu ska jag inte göra så mke mer i dag :p  jo, föresten hästnet, här kommer jag ! :)

så! nu är ni länkade :)

http://juliaramel.blogg.se/

en blogg jag läser dagligen ! gillar den något inormt !


http://resilient.blogg.se/

en blogg jag aldrig har läst :s men kommer nog börja göra det !


http://maddisonfairs.blogg.se/

en blogg jag aldrig har hört talas om , hon skriver iaf på engelska :)


http://wwwcaaroliine.blogg.se/

en bra kompisblogg jag läser !
hennes egnaord :min blogg handlar inte om så mkt mest vad jag gör om dagen, och sen lite om Min Prinsessa Hektor, som är ett envist lite sto på 1 år :)


http://bokito.blogg.se/

min bästaväns blogg , den är en häst blogg jag läser dagligen !




länk

under kvällen kommer länkarna vara på sin plats !

hej !

nu sitter jag här och inte gör ett skit ! men så kan det ju vara ibland ! men aa. ikv blir det att åka och ta kort på tanja när hon hoppar bokito !

är hos tanja !

hejhoppgummisnopp !
nu sitter jag hos min dumma vän tanja ! som retar mig att jag ska till skolan i morn ... ska sova här ! mysigt. men jag kommer ju typ tvinga upp henne ! och jag hitta masser av roliga bilder på mig på hennes dator !








länkar hit och länkar dit :)

ni som vill bli länkade kommer bli länkade.. men inte just nu :)
http://eelinaandersson.webblogg.se/2011/june/vill-du-bli-lankad-pa-min-blogg.html#comment
gå in på adressen om ni vill bli länkade :)

vill du bli länkad på min blogg ?

kommentera isf din blogg adress och vad eran blogg handlar om?! 

 

sammanfattning :)

hej !
jag har inte bloggat så jättebra nu på sistonde .. förlåt ! men jag tänkte sammanfatta dagarna från torsdag till nu :)

glöm inte att jag har frågestund ! (http://eelinaandersson.webblogg.se/2011/june/fragestund.html#comment)

torsdag: det var skolavslutning ! JIPPI !

hihi , lilla jag, så såg jag ut :)

min älskade bästavän ! (http://bokito.blogg.se/)

sen efter det vart det donken med mamma och bror ! sen åkte vi hem och jag byte om till stallet !

red först..

mister bean ! (gammal bild) det gick superbra !
sen red jag...

jenka, det är en gammal arab ponny . gick oxå bra !

efter det var det hem och fira !!

fredag: vad hände då ?! 
juste , jag red misterbean:)

sen gjorde jag inte så mke.. sen på kvällen var det 40-års fest :) 

pappa när vi körde "fula bettan"..

lördag:var hela dagen någonstans och prova häst :)

vi kom hem vid 9 , då åkte vi till faster och åt :) sen ringde jag min bror, och han hämta mig och skjusa mig till stallet vid halv 11 , och då red jag mister bean :)

tack tanja attr du hänka till stallet så sent !
(http://bokito.blogg.se/)

söndag: det är ju idag ! jag har provridit en häst :) sen så har jag inte gjort mer ! väntar på tanja :p



puss !


vaken ?

hej , vakna precis ! ska fixa mit hår nu , men det kommer ett tid inställt inlägg, när jag är i kyrkan , så får ni se hur jag ser ut :p


vi råkas !

frågestund ?

nu tänkte jag ha frågestund här på bloggen ! tkr ni kan ställa frågor ?!

hej !

hej ! nu sitter jag har har just färgat håret !? bhih9i , slutar ju skolan i morn :) blev blonda slingor, slutar ju skolan i morn :) jippi :) men aa , vad händer annars? ska ju skritta mister bean i morn :) överlycklig ! men aa :) 
före:
: 
efter:

syns inte så mke , men ändå :p

helloj:)

hej , vad händer? har händer det mke.. elin har gått och blivit kär :$ men så är det ibland. vad händer annars? allt rullar på . men det är ju skolavslutning på torsdag så är rätt slappt i skolan :) häligt ! har inte varit ner hos hästen på hur länge som helst ... men det ska vi ändra på när sommaren kommer !


hej :)

nu sitter jag här och funderar , hihi, ne det gör jag inte:) tke bara det lätt roligt :P men jag sitter här iaf :p  väntar på några :)


hej

hej , har fått tillbaka internet nu :) det var på tiden tkr jag :) men ja, idag hänbder det nog inte så mke.. utan ikv , då blir det vattenkrig på hög nivå :) hih :) men nu snart ska jag upp till stallet och kolla på tävling :) men puuss och hej !


grattis emma !

grattis emma på studenten !

länk på hennes blogg, tryck här !


förlåt för urdåligt uppdatering ..

tjjjjjjaaa!! händer i världen? har är det rätt lugnt ! men man hinner typ inte med allt :( så har legat lugnt med bloggen :) vårt internet paja ju igår med när det åska . får blogga igenom mobilen så blir inga bilder .. men ni får överleva :) lova mamma att tvätta och långera mister i dag ... har varit i skolan . på matten . så hon rke att jag skulle göra något när jag var hemma så hon sa att jag skulle tvätta ! kul ... nja ! men nu har ni iaf fått veta att jag lever ! och jag ska försöka vara bättre att uppdatera :) PUSSSSSSS:)

RSS 2.0