här ska det vara en rubrik :)

hej ! kom just ut från duschen, stod där ungfär trekvart:) så nu ska jag fixa lite till kvällen. i dag har jag tyvärr inte ridit mister bean ... men i morn då ska gubben och jag ut i skogen :) och det gillas ! men i dag har jag hunnit med mke men inte gjort ett skit... för först var det skola , sen efter det var det hem laga mat :p sen slappa :) sen upp till klubben och ta kort på tanja :) sen hem mocka hos mister bean, sen hem , slappa :p sen äta . sen duscha , sen här :p hunnit med massa ju ! men nu ska jag inte göra så mke mer i dag :p  jo, föresten hästnet, här kommer jag ! :)

Kommentarer
Postat av: Ida och Ebba

Hej på er!

idag öppnar vår designblogg!

Här kommer du kunna beställa designer av oss, exakt som du vill ha den! Vi jobbar i photoshop och har tillgång till ALLT ni beställer.

15 första som beställer får en GRATIS design! så det gäller att vara först till kvarn!

allt du behöver göra är att kommentera nåt av våra inlägg med: JAG VILL HA EN DESIGN!

och sedan skickar du ett mail till oss: [email protected], och beskriver hur du vill ha din design.



Så tveka inte på att beställa NU när det är GRATIS !



/IDA O EBBA

2011-06-22 @ 10:13:54
URL: http://iedesign.blogg.se/
Postat av: Dani

Jätte fin blogg header ! :)

ställ gärna några frågor i vår fråge stund :)



// Dani

2011-06-22 @ 13:10:50
URL: http://ryttarnaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0