om dagen !

strumpan och jag fix 55,66% är nöjd ! lb:1 men mister kom jag tvåa :) och i la:1 var vi trötta så gick lite sådär .. men är nöjd !!:)

snart

snart ska jag rida strumpan ;) är trött men ändå taggad ! skriver om resultatet sen !:)

grattis bruno !


åker i morn så....

...blir bara mobil bloggning då :)  men ni får överleva det ! sen har jag ett problem! jag kan ju inte lägga upp bilder med mobilen .... så om det är någon som kan hur man lägger upp bilder från en iphone4 så berätta gärna det och få en påse sillikonsnoddar, valfri färg ! men nu blir det iaf att packa, mister bean är ducshad ! och fin tills i morn ! och till dom som inte vet ska jag vara med på NEWFOREST SM !!  men det är ju bara kul att åka ner och umgås med hästfolk ! jag lyckades få med tanja. så hon ska sova och vara maskott till mig och linnea! det kommer bli skit kul ! juste jenny ska ju dit oxå ! med conrad , men jättefin hingst ! men nu ska jag lägga mig i sängen och messa med mina underbara vänner ! ska upp vid 8-9 i morgon och cykla och fora sen hem fora mig själv , sen ner och skritta mister bean en sväng ! sen blir det PACKA !! och sen är det 60-års kalas, men ska vi åka ! och det kommer bli asskitkul !!!

har mammas och pappas dator :)

här kommer bilder från förra året i vetlanda :





bilder !

hitta en skitgullig bild på min familj för 8-9 år sen !

frågestunden ?!

http://eelinaandersson.webblogg.se/2011/july/tankte-ha-fragestund.html#comment


omdagen igår !



http://eelinaandersson.webblogg.se/2011/july/tankte-ha-fragestund.html#comment

smulltronstället !

står i kö till smulltronstället , är här med min familj och sysslings familj :) mysigt är det . i dag ska jag bara rida en häst :) min egna ! men aa, iaf tänkte visa att jag levde :) och tack Tanja för att du har bloggar !! http://eelinaandersson.webblogg.se/2011/july/tankte-ha-fragestund.html#comment

hahaha..

.. nu är jag här igen :D
vill bara säga att snart kommer Elin ner till falkenberg och då kommer jag att få träffa henne igen (y) haha längtar tills måndag för så kommer hon :D :D


elin som liten, söt redan då !! :)

/Tanja


aj!


har stukat handleden ...

glöm inte frågestunden !

http://eelinaandersson.webblogg.se/2011/july/tankte-ha-fragestund.html#comment

komentar:)

Jonna om camelia!!:
varför ska hon besiktas? :)



för att vi ska köpa henne , men hon gick igenom men hon kommer inte hem på ett tag !
men hon kommer komma hem till mig iaf :)

camelia!!

camelia ska besiktas i morn !!!


glöm inte frågestunden!

komentera frågorna lite längre ner där det står " hade tänkt att ha en frågestund" eller något liknande:)

tja :)

nu sitter jag här med lovisa :) vi sitter vid datan. i dag red jag strumpan , skulle busa med mister bean på vallen men blev inte så ... för jag har typ järnskakning och min handled är stukad . så det blev bara att rida strumpan :) hon var jättefin i form och så  :)  men jag var nere hos mister iaf :)


har ju frågestund på bloggen ju , så ställ frågor så jag kan svara !!!

 http://eelinaandersson.webblogg.se/2011/july/tankte-ha-fragestund.html#comment

tänkte ha frågestund ?!

ställ frågor mellan himmel och jord ! och jag lovar att svara ärligt !
det kan vara om tex, mitt hästliv eller om mig själv .
så fråga på !


gammal bild på mig ! (a)

 


tillfällig header !


hej !

dagens outfit :

tja !

var ju och shoppa i dag :) blev rätt så mke.. men det var ju rea !












det var allt !



emma bark !

hej , nu ska jag fixa mig så ska jag snart åka med emma till lkp :) det blir skit skoj efter som jag inte har träffat henne sen skolan sluta ... men i dag ska jag träffa gumman !



hiss/diss

HISS!

heda ridklubb!
en skittrevlig tävlingsplats ! 


suprime stövel från mountain horse 


DISS!

nummerlappar som kostar mellan 15-30 kr ..
 

strumpan


detta är en häst jag rider åt en kompis, ska rida en klass på newforest sm , men tänkte om ni ville se henne :)

la:4 :)


kommentera och säg vad ni tkr ? :D

veckoplanering:)


åka och träna la:4, och vara med frida på em , och på fm vara istallet och fixa ;p

ut i skogen och trima :D

TÄVLING!! rida lb:1 och la :1 :) i heda !

ut i skogen med snutt !
ev, besikta camelia

mister får stå !

ut i skogen med snutt !

markarbete :)

tja !

hej l, förlåt för dålig bloggning men har inte varit hemma ..men jag ska bli bättre ! :)

nu är man inte hemma längre :p

som alla vet så känns det som att man aldrig är hemma, men nu är ii falkenberg :) mysigt som fan !

hihih

bara så alla vet är det jag igen :) och nu vet även alla att Elin är påvägs ner till mig i Falkenberg :D :D

/ http://ttanjajohansson.blogg.se :)


elin är sööt !

:D

bara så alla vet är inte Elin något direkt bra på att uppdatera sin blogg, som ni kanske märker dessutom ! men då gör jag det istället. Elin kommer nog inte att uppdatera förrän ikväll om hon nu gör det, för idag ska hon på en hopp clear-round i Boxholm, tänk vad jag vet. Tror hon skulle hoppa 60 cm två gånger om jag inte såg helt fel på startlistan. Säger bara lycka till och hoppas att det går skit bra (Y)

Elin och Mister Bean i Lycketorp.


/ http://ttanjajohansson.blogg.se   :) <3

ner till stallet !

nu ska jag snart ner till stallet, sen efter det ska jag äta och fixa mig sen blir det att åka till FRIDA:) ska sova där i natt, så får se hur det blir med uppdateringen , men ska försöka mobilblogga :) men nu ska jag dra, puss hej !
 

FÖRLÅT!!!

hej !
nu har jag förförsta gången sen falkenberg en dator :)  jag var ju i falkenberg förragången jag blogga :)
jag hade det jättebra där :)

veckan efter var det ridläger :)

camellia(a)

mister bean (L) sonsy



jag red camellia varje dag på lägret och det var hur kul som helst :)

rebecca när det var bröllop :)


mister bean och sonsy gifte sig !!

jenny och vallan  :)

aa, orkar inte skriva allt om lägret men ni fattar lite om det iaf :) det var bästa lägret ever !

sen på lägret hämta ida , gabbi , mamma ocg pappa, mig och mister bean ! sen på kvällen så gick gabbi , idag och jag upp till ica men det var stängt , så då gick vi och köpte pometalrik med sås :)  och satte oss på rampen :)


sen så var dom här i en natt sen åkte dom till mjölby , för jag skulle uåpp tidigt! jag skulle ju till falsterbo !

douglas lindelöv :)
och vi hade det skit mysigt :)  och såklart shoppa jag lite :p


det var bara lite av massa !!

sen i dag har jag bara slappat ! ridit mister bean !

 och när vi kom hem mamma och jag låg det två fiskar i vattenet :P





men vi syns :)


RSS 2.0