bildbomb. på gamla bilder !

hej , nu har vi vaknat och ska snart fixa oss. sen kommer mamma med misterbean. så ska vi hoppa lite i deras ridhus ! sen ska märta hoppa upp och rida misterbean:) men ska tvinga mamma att ta kort och så att ni får se ! :)




hiii !

visar vad jag har shoppat i mor:) nu är jag hos julia och ska sova nu :) pusss

grattis sara !

nu blir det lkp men sara och hennes vänner :) ska shoppa och lite :) SARA FYLLER JU IDAG!! i dag skritta jag bara mister bean :) det var jätte mysigt ! i morn blir det dressyr på schemat ! och på fredag drar jag te london ! härligt !  men ska fixa lite nu puss !



www.felsms.com






hej:)

hej , nu sitter jag här och fixar mig ! ska snart åka och jobba :) mister får nog stå i dag.. hans ögon rinner, så vet inte om han har ögoninflamation :)  men nu så ska jag åka :)

svar på frågestunden :)

av: team norrlandsryttarna- jessica & linn;
vad är ditt mål med ridningen? :)

svar:
att komma till eliten ofc! nejdå, men jag vill ju bli bra så klart!  


av: malva;
vilka bloggar läser du oftast? :)

svar:
http://eeemmmsii.blogg.se/
http://ponnysanning.blogspot.com/
http://linneamarias.blogg.se/
http://dressyrmupparna.blogg.se/
http://nicholaihollesen.blogg.se/
http://www.corren.se/bloggar/bloggare.aspx?blogg=4705871
http://johannagrant.shapemeup.se/
http://tworiiders.blogg.se/
http://katjaahlstrom.blogg.se/
av:felicia;
1, var bor du ?
2, hur högt tävlar du? och vilken gren ?
3, bästa bloggarna?
4,vad är dina starka, respektive svaga sidor i ridningen?

svar:
1, i en liten by som heter boxholm.:)
2, det är lb:1 i dressyr, men i år ska jag köra la-klasser.
3, mer ovan !   
4, mål medveten och envis, kort stubin och dåligt självförtronde..

av:sanna;
1,Kan du inte länka till några bra hästbloggar?
2,Hur gammal är du?
3,Vad heter din skola?
4,Vad heter snyggaste killen i din klass?
5,Vilket är ditt favoritämne?
6,Hat-ämne?
7,När började du rida?
8,har du bra betyg

svar:
1, på andra fråga står det några !
2, 14 år, men fyller 15 i oktober:)
3, stenbockskolan, men just för tillfället går jag inte där..
4, har tyvärr ingen snygg.
5, det är nog so :) 
6, matte och engelska.
7, jag föddes typ på hästen så jag har ridit hela livet !
8, jag ligger över G-grännsen och det är ju huvudsaken !

av:karolina;
1,Vad är det bästa du har gjort i hela ditt?
2,Vad är det sämsta du har gjort i hela ditt liv?

svar:
1, inse att jag var en hästtjej :)
2, tjuvröket, efter som jag har svår asma. och jag ångrar det !

av:klara;
1,Tävling ute eller inne?
2,Favoritpryl i stallet?
3,Räcke eller oxer?

svar:
1, jag skulle välja ute tror jag, han har mer framåtbydning ute :D  
2, hästen ofc :) men en sak, hm. min sadel skulle jag tro ! :)
3, oxer, för han hoppar upp sig mer då :)

av:frida;
1, Vem e du? ;)
2, Var rider du?
3, Har du en egen häst?
4, Hur många ggr har du ramlat av?
5, Har du tävlat ngn gång? :)

svar:
1, jag är en hästgalen tjej som ska fylla 15 i höst :)  
2, hemma i skogen eller så rider jag till ridhuset. jag förstog inte fråga riktigt, förlåt. men jag rider för rappestad :)
3, ja, vi har två och leter häst :)
4, 20 grr och ett 50-tal på våran gamla ponny när hon rulla sig när jag satt på :)
5, ja, massor !

av:sara;
1,hur länge har du ridit?
2,vilken är din favorit gren inom ridning?

svar:
1, svar finns på en annan fråga :)
2, jag tävlar mest dressyr efter som min ponny inte är så gland på att hoppa, men jag tkr om alla grenar i sporten !















-.-

hej, här fixar mamma mig inför dopet :)

men vissar hela resultatet snart :D

lite om morgondagen:)

hej igen :) nu sitter jag här och vet i an vad jag gör :) men sitter och lyssnar på phineas and ferb :)  roligt liv man har .. *host*. men i morn blir det dop. lilla edwina ska döpas . :) så vet inte om jag hinner rida i morn . men jag hinner ju iaf blogga :) men sen på kvällen ska man ju till julia med familjen. och ha't gött och mysigt :)  men är rätt trött . så resten av kvällen blir dator och sen sova, och drömma om mister bean såklart ! hihi , men hörs i morn om jag inte får ett ryck att blogga ikv:)

länk till frågestunden !

och tillsist gamla bilder på mig och bääbis ! 
 


söndag :)

jag förväntar mig att få upp frågestunden på söndag  men man vet ju inte med mig.. men förhoppningsvis. så passa på att ställ frågor på denhär adressen :)

lotta träning:)

träningen gick bra , men jag har ont i ryggen så tror jag spände mig . men jag är nöjd :) får se om jag hinner ladda upp video:) men fick tränna på lite smått och gått, skänkelvikning, bakdelsvändning, rygga och mke gallop övningar, som förvänd, och 10 metersvoltor osv. men det kändes rätt bra !  har tyvärr inte några bilder .. men får se som sakt om videona kommer upp :)

FRÅGESTUNDEN !

hej , igår så var ju katja här och först så flötta vi glass :p sen så prata vi och spela spel på mobilen :p kul liv .. sen kom mamma med donken så då blev det mer flött .. men kan ju bara säga att jag har saknat den bruden :) men  nu ska jag äta och ner till stallet sen blir det TRÄNING !!! jag längtar ! men vet jag inte vad det blir ..


GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN !   TRYCK HÄR SÅ KOMMER DU DITT!

outfit :)


min dag :)

hej ,  nu sitter jag och tänkte blogga :) i dag har jag varit hos massören:) sen var vi och gjorde stallet, och jag gick en sväng med min söta ponny :) sen satte jag mig vid datan och har suttit där sen dess. vid 4 kommer oxå katja :) mysigt med andra ord :) och sen senare ikv så blir det att åka till mister och fixa han . får i morn klockan 9 åker vi från stallet. då blir det träning för lotta :)

får att ställa en fråga på frågestunden tryck här !



bara för att jag älskar bilden :)

jag hoppas att ni inte har glömt!


 

tryck på bilden för att komma till frågestunden :)

har jobbat !

nu kom man precis hem, har varit och jobbat på sharpman :)  nu kollar jagpå teve :)mister får stå i dag :) men har inte så mke att skriva om just nu!

tryck på bilden så kommer ni till frågestunden :)


min uterit med katja :)

i dag red jag och katja på våra sötaponnys :)  det var riktigt mysigt :) vi red lite överallt :p  på torsdag kommer nog hon hit och då är vi återförenade :)  men i morn ska han antingen vila annars så blir det skogen :)


frågestund!


ställ era frågor :) och frågestunden slutar när jag vill :)

*asg*


röd och svart outfit


hej:)

vad tkr ni om min nya header ? :)

sarablomstrand

har gjort en header till sara

tack :)



tack :)

dagens ridpass i filmformat!

för att göra det lite roligare :)





london!

                                                   

kan ni vara snälla ..

....och hjälpa mig vilken nyheader jag ska ha ?

nr1,


nr2,

nr3,

nr4,

nr5,

nr6,

nr7,



kommentera gärna och säg vilken ni tkr är är finast !

mister pluttebus !

idag har jag ridit mister på vallen :) han var jättemysig men dock lite busig, men det är ju lite kul! jag red lite markarbete . och han var lösgjort ! men jag hinnaer inte blogga mer nu ska åka och få massarge. även en ryttare måste skötas om ibland :)

skvallerblogg


en skvallerblogg om hästvärlden. jag hissar den bloggen väldigt mke. det är väldigt roligt att läsa om den bloggen. för då vet man vad alla andra bloggar skriver om . det är typ sen 500 bloggar i en blog . och jag gillar det! ni borde ta och läsa den !

länk är bilden !

kommentar : )


Emma om bloggar på mammi och pappi's dator !:
Söt Elin vad liten du varit på Nala! Ni är så söta! :D
Hoppas att allt är bra med dig och Beanschie!? :D


sv; tack ! ja, det är bara bra med oss vi kämpar på .  jag trännar förfullt till LA:1 . och snart så :)
men min sura Beanschie(mister bean) vill inte alltid som jag .... men det går framåt ! puss på dig emmabemma !



länk på bilden :)

en dressyr outfit :)


är hos JULIA!

nu sitter jag hos julia!kom precis in oxh jag frysersom en jävla blåneger ... vihar varit och ridit en svängi skogen . mysigt vare! men nu ska jag ha en mysig kväll här i ljungby:) vi hörs och syns !

gapa:)

athena som jag red :)

och tillsist juliaplutt!

bloggar på mammi och pappi's dator !

hej, nu ska jag snart bli upphämtad av pappi. sen blir det julia:) kan ju säga att jag har saknat den bruden asso ! blir att rida en häst där . sen bara va, tror jag :) sen sover jag där och i morn ska vi förhoppningsvis vara hästköttare till hennes lillesyster som ska tävla ponnyn ronja :)  det blir ju kanon!

mister får stå i dag och mammi fixar han :) tacktack !

och sen grattis emma bark som nu är 15 :) grattis!!


sommarläger 2010

min föra ponny !

 

 

mke mer bilder på deras data men om jag skulle lägga upp dom skulle jag behöva sitta här hela natten !


svar på kommentar:)

Elin om blir att rida en långsväng med mister bean :):
SV: men hjälp :o vilken otur ni hade :( vad va de för fel?
Men tur att du kan tävla och träna nu då! va tävlar du i?



vi har haft en dialog(vilket fint ord) innan. men tänkte iaf att folk borde vet..


sv; mister bean han var ju skadad, och felet var att han hade en inflamation i se-leden, mm. vi tävlar i dressyr :) ska starta LA:1 så snart jag kommer igång ordentligt :)

blir att rida en långsväng med mister bean :)

nu ska jag ner till bebis :) ska rida en riktig långis :) mysigt ♥  men bloggar mer sen förhoppnings viss :)

laligabusen ♥

misterbeansöt ♥


lite om mig

Personligt
Namn: elin
Piercingar: örona?
Tatueringar: inga
Längd: 164 :o
Skostorlek: 35
Hårfärg: färgat brunt
Är du kär i någon: aa
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej
Tänker du på att ta självmord: ne
Vilket shampo använder du: nånga
Vilken parfym använder du: juicy couture
är du rädd för: höjder och hiss
Gillar du att tvätta: nej!
Gillar du berg-och-dalbana: ja!
senaste
Film du hyrde: vet inte
Film du köpte: 4 månader typ.
Låten du lyssnade på: boy's don't cry - ulrik
Personen du prata med: mamma
Tv program du tittade på: huset anubis
Personen du tänkte på: vet inte!
Personen du fick mail av: fb!
Personen du fick brev av: swedbank
Personen du fick sms av: julia
Gången hela din familj åt middag tillsammans: går kväll
Annat
Vad har du gjort idag: ridit, handlat mat :p
Var det kul: rida, ja  handla, nej
Hur tidigt går du upp: halv 9
Gillar du att slåss: nej, varför skulle jag det ? :o
Vad ska du göra idag: äta, teve, sova
Är du seriös: haha, ibland
Vad är du allergisk mot: päls, dam, mögel 
Just nu
Var har du ont: MAGEN
Var är du just nu: hemma
Smsar du just nu: ja
Har du ätit nyligen: nej
Antal
Gånger du varit kär: 4 kanske
Gånger ditt hjärta brustit: vet inte.
Hjärtan brustit pågrund av dig: oj oj oj! vet inte xd
Gånger ditt namn varit med i tidningen: vene
Ärr du har på kroppen: 5 på vänster knä 8på höger, 1 hakan, 1 näsan, 1 fingret, 1 foten, 1 axen och mke mer !  

16. Favoritdag på året

jag har många favodagar på året :) 


31 oktober - jag köpte mister bean
22 oktober - min födelsedag
15 maj - mister bean fyller år
24 december- JUL!!

stallet dag !

nu är jag hemma från stallet :) det var skit mysigt att var hos sin älskade ponny ♥
jag lovade ju bilder men blev inte mke bilder eftersom det är svårt att ta kort när man rider ..

vi hade JW tema när vi red i dag :)

jw

jw

jw


sen bilder från hagen :)




min finfina ponny plutt ! ♥♥♥


men tja!

nu ska jag ner till stallet ska bli en heldag :) tar med mig kamran så bildbomb sen ! hih :) nu ska jag byta om . sen tar jag cyken :) men skriver mer sen .


sorry !

att jag inte är så himla bra på att blogg! men mår inte så bra ...  men sak försöka att ta mig i kragen och blogga mer !


14. Saker jag e nöjd med på min kropp

*mina ögon.
*mina tänder.
*mina läppar.


bloggar mer ikv!

ska åka till stallet nu och hitta på något med min ponny . vet inte om jag ska långshera han( vet inte hur det stavas) men något hittar jag på . och lovar ska ta kort !

13. Saker jag vill ändra på min kropp

*min näsa
*mina fingrar
*alla utslag
*mina fötter


hejsvejs.

nu ska jag packa en ska jag till amanda, sover där i natt :) så får se om jagb bloggar , men jag kan ju blogga på mobilen. men får se. kommer ha så himla kul så får jag se om jag hinner blogga.. :)


misterbean

hej, red mister i dag igen :) han var super duktig :) galloperade mke.  och tror det kommer stärka :) och red på olika matrial och det är ju alltid bra .. har inte några bilder från i dag men ni får överleva .. men ska bli bättre på att ta bilder på honom . ♥


12. Min favorit årstid+ 5 bilder därifrån

SOMMAREN !!!





hihi :)

snart ska äta frukost sen byta om och be någon skjusa mig till stallet:) sen blir det mjölby och kolla på lallen sen blir det nog Amandabäst! mysigt:)



11. Min favoritsysselsättning

*rida
*shoppa
*datan
*mobilen


10. Mitt favoritprogram


shoppat men sarapluttis :)

blev inte jättemke shopping, men blev lite och med trevligt sälskap såklart !

Ålèns:
hårspänne 20:-  (styck)
naglak 25:-   (styck)

bikbok:

linne 149:-

h&m:

överdelen 79.50:-
underdelen 99:-



om ni undrar..

om ni undrar varför jag inte skkriver så mke om min häst nu ett tag, så har jag tagit ledigt några dagar från hästen.. men direkt jag kommer igång så lovar jag skriva mer om min häst. jag lovar !

9. Mitt favoritplagg

jeans ofc. :)

lite smått och gott:)

hej, nu sitter jag och kollar på teve.. men i dag vet jag inte vad det är som händer .. skulle kanske åka med mamma till hennes jobb, men är förskylld, och känner inte för det.. men blir väl att chilla. :) på fredag ska man ju till lkp med saraplutt :) ♥ längtar ! men iaf, men skriver mer sen :)

8. Mina bloggar ja läser dagligen

- emma gustafsson
- sara blomstrand
- tworiiders
- linnéa holmberg
- dressyrmupparna
- emelie gustavsson
- ida åkermark
- carina åkermark



..

everything feels so hard right now ... everyone says it will work out fine, but know in hell .. I lose friends and interests .. but I'm in a pit right now, and I are climbing and climbing .. but never to the top.

solsidan :)

nu sitter hela familjen och kollar på solsidan . är fortfarande sjuk.. eller blev sjuk i går . och elin och mister skulle så klary tävla så fick strycka oss... men isf, mår inte så bra .. men det gör man ju inte alltid.. har precis färgat mammis hår:) hon skulle ha ssamma färg som mig. men fick brunt/svart.. oups!men hon säger att hon är nöjd. men hon kanske bara säger så.. men iaf, så bloggar jag mer i morn :)

puss


7. Veckans outfit

måndag: mjukisbyxor, linne, cardigan
tisdag: jeans, t-shirt
onsdag: jeans, linne, shorta
torsdag: jeans, linne, tjocktröja
fredag: mjukisbyxor, linne
lördag: -ll-
söndag: -ll-

6. Min bästa kompis bild+text

jag har många bra kompisar !

sarablomstrand:

hon är den bästa, hon får mig alltid på gått humör :) och har bra humor ! och jag skulle ljuga om jag sa att jag älska henne! för jag älskar henne något som inte går att förklara :) puss på're bv ! ♥

juliasundelius:

hon är som en syster . vi delar skratt, tårar och svett ( det lät konstigt att skriva svett :p  ) :)jag älskar henne jätte mke ♥

amandanilsson:

min sysling, och bra kompis :) vi har alltid kul tsm ! älskar henne oxå ♥

idaåkermark:

min twin :) min ena del i hjärtat . och älskar henne ♥

elin, emma, sara, karin, ebba, tanja, ronja:

ja, tillsist mina sju yrväder:)  vi är ju dom bästa. älskar alla sju! ♥

 

5. En sak ni borde veta om mej

jag är rädd för att åka hiss! går hellre upp för trappor :)


mammi och jag var i tranås :)


lösnaglar, lim, armband

sminkborttagning, ludd

blus

toffasar, hårspännen

väska

tack mammi ! ♥

4. Min favoritaffär




och monkey :)

fika med brudarna

halloj,:) var och träffa tjerna:) fika på fiket. det var skit mysigt !
min outfit och facelook:


men ska typ titta på teve nu . men i morn ska jag ha so i skolan, och rida lektion vid 9 i rappestad  .. :)

länkar till alla :







tryck på bilden så kommer ni till dom !

3. Bild på mej jag är riktigt stolt över o en ja skäms över


ja är ganska stolt över.

hihihi, gulligt(not)

ett kort inlägg om allt !

hej, i dag händer inte mke. ska möta tanja vid skolan vid 10 i 1 :D ska vara där lite .. men iaf.  i helgen blir det en tävling :) det gillar vi ! och har ju bytt klubb till rappestad :) kommer ju bli bäst ! :) men nu ska mamma och jag spela spel :) men puss så länge :)

RSS 2.0