5 saker ni kanske inte visste om mig !

1. Jag har JÄTTEDÅLIGT självförtroende... 
(direkt någon säger att tex, jag är tjock så intarar jag mig att det är så!)
2. Vi letar ny häst.

3. Jag har kort stubin.

4. Jag är kär.

5. Jag älskar munkar!


LB:1


tja !

hej, vet att min uppdatering är sämst . men alltså har typ inte tid, men ja , i går på tävlingen så kom jag två i LB:1 och i LA:1 red jag fel 2ggr :o  ska visa film från LB:1, men måste bara fixa lite först , LA:1 glömde vi mobilen i bilen så blev ingen film :(  men jag är jättenöjd över LA:1 för att vara första gången :) men jag skriver mer sen :)


bilder från tävlingen :D

hej !

hej ! nu sitter jag och väntar på mamma , då ska vi äta sen ska vi ner till stallet till min hjärta ! fixa honom tills i morn . men ska jag sova , hihi , den är det som händer ikv :) nu sitter jag här iaf och kollar på teve, och läser olika bloggar och så :) är lite nervös. ska ju rida min första LA:1 i morn :)  men får se om jag bloggar mer i dag :) men ses ksk i morn ! 
 

la:1 genom gång !

red för första gången LA:1 på mister bean i dag ! han var jätte duktig , men lite mot hand men i slutet var han som en kung ! nu är vi laddade till åtvid på lördag :) lovar att vara mer aktiv i bloggen när det gäller hästar , men vet inte vad jag ska skriva OM ! så kom gärna med förslag !

mini shopping igen !!


99:-

279:-

59:-

149:-

249:-

59:-


katjakaj !

hej ! nu sitter jag och katja och äter frukost :) mejn nu ska vi fixa oss :) men hör av mig sen, puss

hej !

nu sitter jag här hemma , kom just hem :) nu vet ifan vad jag ska göra. skulle ksk rida med katja , om inte ska han stå :) men ska åka ner i vilket fall som helst ! i dag i skolan var det slappt ! om man säger så !
men det var kul ! börja dagen med svenska, det var någon redovisning klassen hade gjort så jag bara satt och lyssna :) sen var det matte, ja, vad gjorde jag, jag räkna lite, sen var det idrott. jag var inte med så jag och sebbe gick till ica och köpte godis en tillbaka, sen var det engelska(där jag gjorde ett inlägg från förut !) det var chill :) sen var det mat ! och efter det var det b-språk , gjorde inte ke, satt och spela spel :) sen efter det var det elevensval :) och nu sitter jag här!

engelska !

nu sitter jag har med lollo och har engelska :) det är soft ! nu sitter jag och bloggar och spelar spel osv :) älskar att han data på lektionerna :) man jobbar4 ju inte dock ! men har ju inget att göra ... menmen !

VAR JU OCH TÄVLA I GÅR!

hej ! jag var ju och tävla i går på mister bean ! DET GICK SUPER BRA !

LC:1  , JAG VANNNNNN !  han var helt underbar och var mellan handen och skänken  hela tiden!han gjorde allt rätt! och vi fick ihop , 70,63% !

 LB:1   , lede tills sista ryttaren och den hästen var värd att vinna, det var en hingst som var så JÄVLA fin ! men han var lite urfokus! han gjorde lite avbrott från gallopen, och lite så . men red i hop 66,03% men är skit nöjd över dagen ändå ! han var skitfn osv !


det kom en och fråga om vi skulle sälja han! och vi bara inte än, och 1-2 år ksk :p



mini-shoppning!


3 för 2
125:-
lindex 

25:-
kicks

naglackborttagning 29:-
naglack 25:-
lindex

2 för 50 :-
lindex


det var min lilla mini-shoppning ! :)


header

har bytt header !

mobilblogging-påväg till maten !

hej , nu är jag i maten , det är soppa , men skriver mer sen :)

ramlat av !

hej på er alla :)
jag funderar på att göra en ny header :) men går nog det i helgen . men i dag har jag ridit puck . och han var puckad. min lilla fjant , ramla av har ont i ryggen , men så är det ju :p så swka fråga mamma om hon kan massera mig :p sen ska jag sova och lite, så jag kommer upp i morn, ska ju du ducsh i morn innan skolan, ja! ni hörde rätt ! SKOLAN ! wiiiieee !! i morn blir det nog mjölby, ska köpa lite saker :)  minishopping asso :p men ska typ sova nu. är jätte trött, men pussokram !

 

skolan :)

hej , nu sitter jag med lovisa på b-språk :) vi pluggar typ inget , vi bara pratar :p älskar läran asso ! man kan sitta och prata med henne och sen bryr hon sig inte om man plugga eller inte :) men asso tanjaälskling kommer tvinga mig att vara hela dan tror jag :) men  det får man se . sen ska jag jogga mister bean , eftersom vi tävla i går :)
 
 
tanja älskling med bokito <3

klag !

hejjjejejjeej ! händer i världen ? i min värld är det sådär .. men så är det ju :p men i dag har jag hoppat clearround på mister ( vet inte hur det stavas ? ) men det gick bra ! för att vara den första .. :D men nu ska jag typ inte göra så mke, eller jo . men det är så mke som händer så måste ta en paus från allt och tänka igenom allt , noga att man inte fattar fel beslut!  men ja, nog om det ! tanja tog bilder på mister bean ! jättefina :) men nu ska jag hitta på något annat en att klaga !


pusshej!

förlåt - bilder !

hej ! har inte hunnit med att blogga så mke nu . har ju kommit i gång med skolan mitt iallt ! så är trött nu för tin' :) men så är det ju! men nu sitter jag här och tar hand om mig själv men ansiktsmask :P

men ja, detvar ju inte den finaste bilden i värlshistorian :)
men jag har gjort mke nu när jag inte har bloggat:) jag har fotat med hästarna osv , jag har tävlat, ridit , tränat , vart i skolan :) och mkemke mer !

men ska försöka bättra mig med bloggningen :P







puss !


förlåt !

jag vet att det är dålig på att skriva här men jag ska praova hela veckan , så kommer vara jätte dålig på att skriva här ! men ska försöka så gott det går :)  men annars mår jag super :)  


mobilbloggning - på väg på tävling !

förlåt för dålig bloggning ! men har inte haft tid ! men nu sitter jag på väg på tävling ! bara en LB:1 men det är ju mysigt ! men bloggar mer sen ! puss

dagens outfit & fecelook!




puck !

Mister Bean  fick stå i dag .. men i morn ska jag träna för någon mamma har bestämt med.. menaa, min fina puck ! jag har inte varit i stallet i dag, så saknar han ! så nu kommer det gamla bilder på mister puck !


dagens outfit !


och en rutig stjorta :) fint va ? :D

hej !






dag1,2,3 !

hej , har ridit puck(mister bean) i 3 dar nu :) wiiie !

dag1! han skulle typ få av mig för att han var så  pigg och sen så är hans tjej brunstig i stallet och han var lite hingstig... men han var fin imellan åt !
dag2! han var lugn och fin för att han och hans tjej INTE fick gå med henne i hagen, så han var duktig ! inte spänd eller dum på något sätt !
dag3! JÄTTEFIN!  han var pigg men det är ju mysigt ! men han var super duktig ! ! !! ! ! !


nu ska jag ner ioch rida mister bean..

.. i regnet/snön!!
men hörst sen :*

minishoppning!

mamma och jag har tagit en minishoppning:)

lila och grått :)






mask !

du som har allegi , och vill rida , du kan göra som jag , jag har oftast en ansiktsmask på mig nere i stallet för att inte andas in deras hår osv. det är rätt smart! och jag kan på så sätt rida och så , men jag har det inte när jag rider , utan när jag är i stallet och borstar och mockar , och på så sätt så går det jättebra!

här har ni lite bilder på hur dom ser ut :



typ en sån har jag !


och man byter ung, efter varje månad . och låt inget hår från häst, hund och katt osv, komma in !

RSS 2.0