mister bean har varit...

...hos massören i dag, mamma åkte dit eftersom jag var sjuk i dag , men ska till skolan i morn igen:) han var öm på sidorna av bogen, och öm i ryggen, och det kunde sitta ihop med att han var halt.. men han ska stå tills på fredag, men eftersom jag inte hinner rida på fredag, så blir det på lördag !!!!!!! jag längtar sååååå mke, det ska bli så härligt!

men i dag har jag ju varit sjuk omsakt va. men jag har pluggat, duschat, sovit, och vilat mig så jag kan träffa mina komisar i skolan i morn !  saknat mina små söta saker i skolan , det är inte kul att ligga hemma när dom är i skolan ....
såhär ser jag ut nu :


fanta, mobilen ! det är det som gör mig på bra humör !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0