gästbloggning..

Elin bad mig att jag skulle blogga åt henne nu sådär på kvällen och eftersom om att jag är så snäll så gör jag väl det och tar en paus från pluggandet ;) Elin har iallafall vart och hopptränar nu på kvällen och var trött där av att hon inte bloggade själv + att hon skulle plugga mä när hon kom hem vid ca : halv 9. hoppträningen gick bra för henne då jag var där själv och kollade, och tog förstås lite kort (som vanligt) och som alla vet, eller det vet ni nog inte för tror inte att Elin har berättar dä men hon ska iallafall tävla på söndag i boxholm och å om jag inte minns fel så är det andra omgången mä div 2 laget :) och alla önskar henne lycka till ! :) men det var allt jag hade att skriva, hoppas Elin uppdaterar er imorgon :) / http://ttanjajohansson.blogg.se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0