det här kommer direkt från hjärtat !

ville bra tacka min familj! för allt stöd och allt du gör för mig! utan er skulle jag inte rida, eller tävla ! och absolut inte haft en så jävla fucking fin ponny som jag har. så tack att ni är som ni är ! vi ksk inte är just den normalaste familjen , vi har sjuk humor, men det är ksk det som gör oss så bra ! vi bråkar tsm , vi gråter tsm, vi skrattar och ler tsm ! jag tkr iaf att det är så en bra familj ska ha't :) mamma och jag är/vart ryttare, och ralle och pappa är/vart fotbolls spelare, vi försöker se tävlingar och matcher , vi stöttar varandra tills det gå som vi vill ! tx, pappa ska vara ponnypapppppi i morn , även att han har mke att göra . och det gillar jag med min familj, att alla försöker hinna med att se allt av alla ! och mamma som skjusar mig överallt, till tävlingar och träningar ! det gör ju pappa och med mest mamma ! och min bror åker och kollar på mig när han har tid :) och det är ju så det ska vara tkr jag ! vi är inte bara en familj utan oxå ett lag! som vet vad vi vill och vill hjälpa till att det vlir så . tex, jag och ralle vill komma långt i våra sporter , och det hjälper våra underbara föreldrar oss med att det ksk/ksk inte blir så , men vi försöker iaf !!






min älskade familj ! :') ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta fina go´a underbara unge, jätte fina ord!!!!

Vi är verkligen ett team och älskar och stöttar varandra, nu och för alltid!! <3

Lycka till imorgon i Åby, känns konstigt att åka bort, vill verkligen inte missa enda tävling. Men det fixar ni galant pappa och du!!

Kramkramkramkramkramkramkramkram

2011-09-02 @ 18:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0