dag2- beskriv dig!

jaha, hur gör jag detta på bästa sätt..
jag heter då elin andersson och bor i en litenby i ett stort hus :') min famij äger en stor gård med kor! på gården har vi även hästar. men vi bor ett par 100 meter ifrån . jag är iaf en tjej som är 15 om minder än en månad :) jag är en spralig tjej , som just nu har precis kommit tillbaka till skolan , efter att ha gå in i väggen.. men jag gör det bästa av det ! annars har jag oxå hästallergi men om man älskar någonting så mke så kan man inte bara sluta, så jag har en svår kamp i min vardag . men det går runt ändå  :) men jag är väl som en vanlig tonåring, som är med kompisar, festar, och hästar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0