u-samtal...

suck !
nu ska jag snart på u-samtal... JIPPIIIIII!! eller inte , men iaf. får ju vara glad för det andra som hände i dag ! kom precis in, från stallet. har ridit mister bean , medans mamma gick med camelia. ska rida henne i morn:) mister bean och camelia står nere i stallet och pussas , mister bean får stå i en annan box tills dom andra hästarna kommer in. sen får han flytta tillbaka till sin gamla box.. i morn får dom gå ut tsm, medans dom andra hästarna får gå i en annan hage.. tror jag fortfarande drömmer ! att jag har en häst till ! nu har jag dom finaste hästarna som går att få !! nedå, nu överdriver jag, men för mig är det så!

i morn blir det skola.. sen blir det stallet:) och rida :) sen hem läxor... -.- har ju fått en hästsköttare i stallet som mockar och så, så det är skönt. så kan jag bara bry mig om mister bean och camelia:) hon ska vara i 2 veckor:) 

  
nu blir det u-samtal !!!

                  puss! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0