dag6- ditt dröm jobb!

jag har rätt många jobb jag vill ha , men inget drömjobb !

men jag skulle typ vilja vara hemmafru i usa, eller england:) men så kommer det nog inte bli tyvärr !

men annars är det ju ridproffs, men det ksk inte är ett jobb.

men asso jag har ett jobba jag skulle vilja bli men aldrig kommer få, det är vetrinär, för jag tkr att vetrinärerna i sverige inte är så superduperbra, eftersom vi hat fått min ponny utdömd, sen åkte vi till en vetrinär i halmstad som jobbar i vanliga fall i usa, och nu rider jag och tävlar han som om det inte vore något,( fast dock har han vrickat till sig i hagen)... det är mitt dröm jobb! att hjälpa dom som har hästar som har en chans och inte blir utdömda bara för att dom är halt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0