funder..

..på att lägga ner bloggen, det är mke som händer i mitt lilla huvud...

en pojke i skolan tog självmord!
jag börjar inse att jag gillar en kille, som jag absolut inte får gilla..
jag börjar oxå inse att misterbean blir till salu snart..
men orkar inte blogga.. och vet inte vad jag ska skriva om ...
och jag har inget bra liv just nu för att sitta och blogga!
mitt självförtroende är i botten...
jag springer
från skolan för jag inte klarar den..
jag ska välja gynasium och skilja mig från mina vänner éfter sommaren!
jag är orolig över min framtid!
och vem vill läsa min blogg!!!??!?!?!?

JAG ÄR SÅ GLAD ATT MINA KOMPISAR STÄLLER UPP NÄR JAG FÅR MINA GRÅTSTUNDER I SKOLAN! TACK ATT NI FINNS!!!!

TACK MAMMA OCH PAPPA OCH SÅKLART MIN BROR, ATT JAG HAR ER I MIN FAMILJ !




LYCKLIG?

Kommentarer
Postat av: emma

finns alltid gumman <3

2011-11-14 @ 16:52:31
URL: http://emmahbark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0