frågestundens svar !

Postat av: Sofie

1. Har du egen häst?
2. Hur gammal är du?
3. Har du tävlat?
4. Hur högt har du hoppat?

svar:
*aa, det har jag, jag har snart tre st.
mister bean min fina c-ponny:)
la liga vår 5 åring som jag inte själv rider .
sen ska jag snart köpa min nya stjärna camelia:)

mister bean !               la liga !                    camelia!

* jag är 14, ska fylla 15 år i oktober !

*ja, jag tävlar förfullt! mister bean är i tävlings form ! så vi startar mke tävlingar , vi rider på la , och uppåt !

* jag har hoppat 130 cm :) 

Postat av: Jonna

Vad fick dig att börja rida? :)
Vad heter dina hästar? :)


svar:
*
jag tror det var min mamma som gjorde att jag börja, hon hade en häst när jag födes. och mamma och pappa köpte en sketis (stavas) till mig som jag börja rida på , och sen tke jag det bara var rolig så jag fortsatte ! och det är jag mer än glad för ! :)

* mister bean , la liga  och snart camelia :


Postat av: Patricia

1. Gör du länkbyten?
2. Hur länge har du ridit?
3. Vilket är ditt favoritmärke inom ridsporten?
4. Vad är det högsta du någonsin har hoppat?

Kram! :)

svar:
* jadå , det göra jag mer än gärna !

*kingsland! men gillar mke andra märken oxå !

* 130 cm :)

Postat av: wilma

minafrågor är:

1. hur gammal är du? :)
2. är det din häst?
3. vad tycker du om min blogg?

svar:
* jag är 14 och ska fylla 15 :)

* aa, det är det . :)

*den är väldig vanlig med mke att läsa om , som gör den intressant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0