hej igen !

♥nu tänkte jag börja blogga ! nu när mitt liv har blivit lite bättre .  men det ska vi  inte gå n i på nu :) men iaf , det var ju ett tag sen jag skrev , och det har hänt mke , båda bra och dåliga saker .. men man kan ju inte bra ha det kul hela tiden , man måste ju ha lite mot gångar ...  men jag har tagit kort och så på platser jag har varit , så jag tke lägga upp bilder och förklara dom :)

kisse-miss, min katt i stallet har blivit storebror !
han har blivit en stor pojke ! ♥

rix-fm, men ediht, och såg ULRIK !!♥

varit och hälsat på hunden , saknar dig mammas lilla korv ! ♥

och så klart har jag ridit på ponny ! ♥

kört TRAKTOR !!!!
var kung på det, måste säga att jag skulle vinna sm i traktorkörnining :p

tävlat !

och varit med tanja såklart !!♥

och färgat håret !

och börjat skolan ..
men det var typ allt ni hade missat , :) men ska försöka att bli bättre på att blogga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0