tjjja !

hej :) nu har jag kommit hem . sitter med musik i ++++ :') men iaf idag red jag mister bean lugnt :) han var mjuk osv. men fick ju gå upp vid halv 8, för sara skulle hem vid halv 9. så hon var tvungen att fixa sig ....  sen typ sov, sen kom på att jag har en häst som står inne och vill bli riden:) sen red jag och gjorde stallet, sen hem titta på teve. somna, pappa kom och väckte mig och sa att vi skulle åka om 5 minuter . så fick panik!! men skulle ju bra till kusinen och min mosters sambo, så tog bara lite brunkräm, och jeans och linne :) men sen var vi där.. sen åkte vi hem och nu sitter jag här :')

blir en gammal bild :o

headernh är tillfällig ....


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0