ridit ponny och storhäst !

hej , nu sitter jag här och deppar  .. nedå .. jag är glad alltid lika glad .. men jag har gjort mke i dag måste jag säga :)


jag kom till julia vid halv 10, 10 : ) MYSIGT DÖ! men då gjorde vi inte mke, sen så gick vi ut te stallet :) sen åt vi, sen så red vi :) sen fick till tävlngen i morn :)

NOGGER:
först red jag en liten ponny . hahah , han var  skit söt ! en welsh ponny, skitsöt ! vi hoppa och det gick hur bra som helst ..

MUSSE:
sen red jag en storhäst, en blandning mellan new forest och halvblod, det gick super bra! han gjorde allt jättebra ! sen så kom vi fel in och han stanna och jag flög !  men det var jag som gjorde fel ... men har ont i huvudet , och svanskotan..


i morn ska jag vvara hästsköttare:)  sen i morn ska jag oxå kolla på 2 hästar på kvällen :) det är ju alltid lika spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0