MEN TJJJJ A!

hej, förlåt att jag inte har bloggat på hela dan men har ridit, och har varit på agillity med mormors hund:) mister bean och jag red i skogen ..:) mysigt var det !  men jag svå som en liten unge i natt och vakna vid halv 12 , typ rekord för mig ,... men jag mår inte så bra heller! har hänt mke nu på en dag, alltså idag, och det tänker jag intre ta upp här .. men alltså jag vet inte om jag kommer vara så uppdaterad eftersom jag inte mår 100 !  men ska försöka :) 

på måndag  ska jag ju  tävla mister bean :) så rid schema fram till det är,

torsdag:skogen och trimma och mysa !
fredag:rida för lotta !
lördag: skogen och trimma och mysa!
söndag: vallen (en vall pappa har som vi får rida på)
måndag :TÄVLING ! I TENHULT !!!!


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0