ett inlägg om allt !

nu blir det att åka och jobba på Sharpman!  vi skulle visst jobba tills allt i butiken var färdigt.. så vet inte när jag kommer hem .. men så vet inte heller om jag bloggar mer i dag .. men iannat fall så hörs vi i möra.. Mister Bean får stå i dag .. är sugen på att rida, men dom behöver hjälp på Sharpman. men han över lever nog. men i morn så vet jag inte om jag ska jobba, men då måste Mister gå. så då blir det ridning . och på fredag blir det lotta-träning  igen :) för då ska vi trima till måndag då jag ska ner till tenhult :)  först tävlingen i år !

egopix !




och dagens outfit :

leggjeans
basslinne
stickad tröja

hihi :) men jag kanske bloggare på mobilen se :)


älskar er !
pussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0